بهترین وکیل در شیراز

بهترین وکیل طلاق در شیراز

برای انتخاب بهترین وکیل طلاق در شیراز بایستی در خصوص تجارب و سوابق آن وکیل در شیراز و سایر شهرها تحقیق کنید؛ به خوبی تحقیق و بررسی کنید. وکیل انتخابی شما باید از مهارت‌های لازم برای دفاع از پرونده طلاق موکل خود، برخوردار باشد.

برای تماس با بهترین وکیل طلاق در شیراز با این شماره تماس حاصل کنید:  09173057114
آقای بهمن هاشمی یکی از بهترین وکیل های طلاق در شیراز با 14 سال سابقه کار و تبحر در انواع طلاق تضمینی  و طلاق توافقی در شیراز می تواند مدافع شما باشد.

بهترین وکیل طلاق در شیراز
بهترین وکیل طلاق در شیراز

بهترین وکیل طلاق در شیراز

بهترین وکیل طلاق در دادگاه در شیراز

بهترین وکیل طلاق در دادگاه در شیراز

بهترین وکیل طلاق در سریع ترین زمان در شیراز

بهترین وکیل طلاق در سریعترین زمان در شیراز

شماره تماس وکیل طلاق در شیراز

شماره تماس وکیل طلاق در شیراز

بهترین وکیل طلاق در شیراز

 یکی ار ویژگی های بهترین وکیل طلاق در شیراز حرفه ای بودن اون در بحث ها حقوقی طلاق است. در این قسمت، قصد داریم در خصوص یکی از انواع وکیل پایه یک دادگستری، یعنی بهترین وکیل طلاق در شیراز صحبت کنیم. وکیل طلاق، عبارت است از شخصی که پس از اخذ پروانه وکالت، به طور تخصصی، در زمینه امور حقوقی از جمله دعاوی خانواده و طلاق، قبول وکالت می کند و در قبال اجرت معین، در حدود موضوع وکالت، جهت منافع موکل، اقدام می نماید. به طور معمول، وکیل طلاق، علاوه بر پیگیری پرونده طلاق موکل، می تواند، سایر مسائل، نظیر حقوق مالی موکل یا حضانت فرزندان را نیز پیگیری کند. در ادامه، در خصوص وظایف وکیل طلاق و اینکه چگونه یک وکیل طلاق خوب پیدا کنید، توضیح خواهیم داد.

بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست ؟

معرفی بهترین وکیل طلاق در شیراز

مشاوره و دریافت وکالت از وکیل طلاق واقعاً اهمیت بسیاری دارد. در واقع، طلاق یک مسئله حقوقی پیچیده است که نیازمند دانش و تخصص حقوقی است. بسیاری از افراد اطلاعات کافی درباره قوانین مربوط به طلاق و مراحل قانونی آن را ندارند و از آن جهت نمی‌دانند که کی و در چه شرایطی می‌توانند درخواست طلاق را ارائه کنند و چگونه مطالبه مهریه و نفقه را انجام دهند. با استفاده از خدمات یک وکیل طلاق برتر در شیراز، شما می‌توانید به درستی و قانونی مراحل رسیدگی به پرونده طلاق را طی کنید. وکیل طلاق با تجربه و دانش قانونی خود به شما کمک می‌کند تا در تصمیم‌گیری‌های مربوط به پرونده خود اطمینان داشته باشید و بهترین راه‌حل‌ها را برای شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این، در دعاوی خانوادگی، به خصوص طلاق، افراد ممکن است با درگیری‌های ذهنی و احساسی روبرو شوند که مانع از تصمیم‌گیری بهترین وکیل طلاق در شیراز درست می‌شود. با مشاوره وکیل طلاق، شما می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتری تصمیمات درست‌تری بگیرید و وکیل با تجربه به شما راهنمایی کند.

نقش بهترین وکیل طلاق در شیراز برای رفع مشکلات

طلاق از نظر عاطفی یک فرآیند چالش برانگیز و از نظر قانونی پیچیده است که اغلب به کمک یک متخصص (بهترین وکیل طلاق در شیراز) آگاه نیاز دارد. بهترین وکیل طلاق در شیراز با تخصص خود در زمینه حقوق خانواده، نقشی اساسی در هدایت افراد در پیچ و خم پیچیده دادرسی طلاق در شیراز ایفا می کند. شماره وکیل پایه یک در شیراز در این مقاله به بررسی مسئولیت های حیاتی و خدمات ارزشمندی می پردازیم که وکلای طلاق به مشتریان خود ارائه می دهند. از دفاع از حقوق شما گرفته تا ارائه مشاوره حقوقی صحیح، بهترین وکیل طلاق در شیراز متحد ضروری در یکی از چالش برانگیزترین مراحل زندگی است.

نقش بهترین وکیل طلاق در شیراز برای رفع مشکلات

1. تخصص و راهنمایی حقوقی توسط بهترین وکیل در طلاق در شیراز

یکی از وظایف اصلی یک وکیل طلاق در شیراز ارائه راهنمایی قانونی متخصص در طول فرآیند طلاق است. این متخصصان درک عمیقی از قانون خانواده، از جمله قوانین و مقررات پیچیده ای که بر روند طلاق در حوزه قضایی شما حاکم است، دارند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا از طریق اسناد حقوقی پیچیده حرکت کنید و از حقوق و منافع شما محافظت کنند.

بهترین وکیل طلاق در شیراز

یک وکیل طلاق در شیراز به دقت موقعیت منحصر به فرد شما، از جمله دارایی ها، بدهی ها و ترتیبات حضانت را تجزیه و تحلیل می کند تا یک استراتژی حقوقی جامع ایجاد کند. آنها گزینه های قانونی در دسترس شما را توضیح خواهند داد، مانند میانجی گری، طلاق مشترک، یا دعوی قضایی، و ارزیابی عینی از نتایج بالقوه هر رویکرد ارائه می دهند. وکلای طلاق با دانش و تجربه خود می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرید که با اهداف بلندمدت شما همسو باشد.

2. وکالت و نمایندگی

در طی مراحل طلاق، احساسات ممکن است بالا بگیرد و هدایت موثر سیستم حقوقی را چالش برانگیز کند. یک وکیل طلاق در شیراز به عنوان وکیل شما عمل می کند و منافع شما را نمایندگی می کند و اطمینان می دهد که صدای شما در مذاکرات و جلسات دادگاه شنیده می شود. آنها به طرز ماهرانه ای موضع شما را بیان می کنند و دلایل و شواهد قانع کننده ای را برای  حمایت از پرونده شما ارائه می کنند. بهترین وکیل طلاق در شیراز

علاوه بر وکالت، بهترین وکیل طلاق در شیراز از طرف شما با طرف مقابل یا نماینده قانونی آنها مذاکره خواهد کرد. آنها دارای مهارت‌هایی هستند که می‌توانند در گفت‌وگوی سازنده شرکت کنند و در مواردی مانند تقسیم دارایی، حمایت از همسر و حضانت فرزند، توافق‌های عادلانه را دنبال کنند. اگر نمی توان به یک راه حل مورد توافق دوجانبه دست یافت، وکیل شما آماده است تا پرونده شما را به دادگاه ببرد و شدیداً از حقوق شما دفاع کند.

3. حمایت عینی و عاطفی

طلاق از نظر عاطفی یک فرآیند چالش برانگیز است و داشتن یک متخصص دلسوز و حامی در کنار شما می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند. بهترین وکیل طلاق در شیراز نه تنها راهنمایی حقوقی ارائه می دهد، بلکه به عنوان یک منبع حمایت عاطفی در این دوران سخت عمل می کند. آن‌ها حساسیت‌های موجود را درک می‌کنند و می‌توانند حس اطمینان و چشم‌اندازی را در زمانی که احساسات بالا می‌روند، ارائه دهند.

علاوه بر این، یک وکیل طلاق می تواند در هنگام تصمیم گیری های مهم دیدگاهی عینی ارائه دهد. در حالی که ممکن است تحت تأثیر احساسات قرار بگیرید، آنها می توانند ارزیابی واضحی از موقعیت ارائه دهند و شما را به سمت انتخاب های عملی راهنمایی کنند که با بهترین علایق شما و رفاه فرزندانتان هماهنگ باشد، در صورت لزوم.

4. اطمینان از رعایت و کمک پس از طلاق 

حتی پس از قطعی شدن طلاق، الزامات و الزامات قانونی متعددی وجود دارد که باید رعایت شود. بهترین وکیل طلاق در شیراز اطمینان حاصل می کند که تمام دستورات و توافقات دادگاه به درستی اجرا شده و مدارک لازم به درستی ثبت شده است. آنها می توانند در اصلاح شرایط موجود در صورت تغییر شرایط یا اجرای تعهدات به دستور دادگاه در صورت عدم رعایت آنها کمک کنند.

بهترین وکیل طلاق در شیراز یک شریک ضروری در طول فرآیند طلاق است که تخصص حقوقی، حمایت و حمایت عاطفی لازم را برای کمک به شما برای عبور از پیچیدگی های قانون خانواده ارائه می دهد. با راهنمایی وکیل طللاق می توانید مسیری رو به جلو بیابید و از حقوق خود محافظت کنید و زمینه را برای آینده ای روشن تر فراهم کنید. بهترین وکیل طلاق در شیراز

بهترین وکیل برای مشاوره طلاق در شیراز

هزینه وکیل طلاق در شیراز

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور، پرسش در مورد اینکه هزینه طلاق چقدر است به یکی از پرتکرارترین سوالات در بین متقاضیان محترمی که قصد پایان دادن به زندگی مشترک خود را دارند، تبدیل شده است.این سوال که چه کسی باید هزینه طلاق را بپردازد؟ از مهم‌ترین پرسش‌هایی به شمار می‌رود که در ذهن افراد به وجود می‌آید. در پاسخ به آن باید بگوییم که با توجه به توافقی بودن طلاق، هزینه دادرسی بر عهده کسی است که دادخواست را مطرح می‌کند و چنانچه دادخواست طلاق از جانب هر دو نفر باشد، هزینه بین آن‌ها تقسیم میشود.

انواع طلاق در شیراز کدام اند ؟

همان‌طور که میدانید، طلاق یکی از راه‌های پایان دادن به زندگی مشترک است. در قانون مدنی طلاق بر اساس نوع درخواست به سه صورت طلاق رجعی، طلاق بائن بهترین وکیل طلاق در شیراز و طلاق توافقی تقسیم می‌شود. در ادامه به توضیح مختصری درباره انواع طلاق می‌پردازیم. 

  1. طلاق رجعی: در این نوع طلاق، درخواست از جانب مرد می‌باشد. طبق ماده 1133 قانون مدنی، در طلاق رجعی هر زمان که مرد بخواهد می‌تواند همسر خود را مطلقه نماید. در این نوع طلاق مهم نیست که مرد برای طلاق همسر خود دلیلی دارد یا نه و فقط با انجام شرایط قانونی قادر است همسر خود را طلاق دهد.
  2. طلاق بائن: زمانی که طلاق از طرف زن باشد به آن طلاق بائن گفته می‌شود. در صورتی که زوجه از وکالت در طلاق برخوردار بوده یا یکی از شروطی که باعث ایجاد حق طلاق برای زن می‌شود را داشته باشد، در صورت اثبات آن در دادگاه می‌تواند خود را مطلقه کند. در این نوع طلاق بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدامی حتما ابتدا با یک وکیل طلاق در شیراز مشورت کنید.
  3. طلاق توافقی: در این نوع طلاق زوجین بر سر تمامی مسائل با یکدیگر توافق کرده و به زندگی مشترک خود پایان می‌دهند. از جمله مسائلی که ممکن است زوجین در توافقات خود آن را بیان کنند می‌توان به مهریه، حضانت فرزند، دریافت نفقه و… اشاره کرد.
طلاق، تمام شدن عشق

طلاق از طرف مرد

همان‌گونه که پیشتر ذکر شد طبق ماده 1133 مدنی اختیار طلاق با مرد بوده و تنها با صرف اراده، بدون نیاز به اثبات خاصی می‌تواند زن را طلاق دهد. به طور کلی طلاق مخصوص عقد دائم بوده و در صیغه موقت با تمام شدن مدت صیغه یا بخشیدن مدت باقی مانده از طرف مرد به زن، رابطه نکاح از بین رفته به‌حساب می‌آید. در زمان‌های گذشته مرد تنها با مراجعه مستقیم به دفترخانه می‌توانست زوجه خود را طلاق دهد، که این موضوع باعث افزایش آمار طلاق در بین زوجین شد. همین امر موجب شد تا قانون گذار با وضع قانون به منظور درخواست طلاق، مراحلی که به مراتب نسبت به قبل زمان بر و سخت تر بود را تعیین کند. بهترین وکیل طلاق در شیراز

طلاق از طرف زن

با توجه به این موضوع که طلاق به اراده مرد صورت می‌گیرد، اما در شرایطی زن نیز می‌تواند با وجود نارضایتی مرد، درخواست طلاق دهد. در صورت وقوع شروط 12 گانه ای که در عقدنامه درج شده است، زوجه می‌تواند با تجویز دادگاه و بدون نیاز به موافقت و حضور مرد به محضر طلاق مراجعه کرده و صیغه طلاق را جاری کند. شروع دوازده گانه عقدنامه به صورت زیر میباشد.

  • زوج از پرداخت نفقه زوجه خودداری کند.
  • عسروحرج زن
  • بیماری صعب العلاج زوج که غیر قابل درمان بوده و ادامه زندگی مشترک را با مشکل روبرو کند.
  • دیوانه بودن مرد یا دیوانه شدن وی در طول زندگی مشترک
  • شوهر به شغلی وارد شود که موجب لطمه به حیثیت و آبروی خانوادگی زن شود.
  • در زمانی که مرد به 5 سال حبس یا بیشتر محکوم شود.
  • اعتیاد زوج به مواد مخدر، طوری که زندگی مشترک را مختل کند.
  • ترک کردن زندگی مشترک بدون عذر موجه از جانب شوهر در شش ماه متوالی یا نه ماه متناوب.
  • هنگامی که زوج به ارتکاب جرم خلاف شئونات خانوادگی زن محکوم شود.
  • ناباروری مرد پس از گذشت پنج سال از زندگی مشترک.
  • در صورت مفقود الاثر شدن شوهر، هنگامی که 6 ماه پس از مراجعه زن به دادگاه نیز از او خبری نباشد.
  • در زمانی که زوج بدون اجازه زوجه اقدام به ازدواج مجدد کرده باشد. 
  • بهترین وکیل طلاق در شیراز

طلاق توافقی

طبق قوانین و مقررات جاری در کشور، طلاق به سه صورت قابل طرح می‌باشد که یکی از این سه صورت طلاق توافقی است. در طلاق توافقی زوجه و زوج با توجه به روابط، شرایط خانوادگی و امکان‌پذیر نبودن ادامه زندگی مشترک، توافق میکنند که از یکدیگر جدا شوند. زوجین با حضور در دادگاه‌های خانواده برای اجرای صیغه طلاق توافقی، درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش کرده و طبق توافق خود تمام شرایط مالی و غیر مالی مربوط به حقوق ناشی از عقد را تعیین می کنند.

چه زمان به بهترین وکیل طلاق در شیراز نیاز دارید

 همان‌گونه که میدانید طلاق جزو پرونده‌های حساس و پر استرس به شمار می‌رود که فشار روانی بالایی را به افرادی که درگیر چنین پرونده‌هایی هستند، وارد می‌کند، همین امر باعث کاهش تمرکز و تصمیم‌گیری صحیح آن‌ها می‌شود. با توجه به این موضوع انتخاب یک وکیل مجرب برای پرونده‌های طلاق از اوامر مهم محسوب شده و موجب می‌شود تا افراد پرونده را از طریق وکیل پیگیری کرده و از تنش‌های دادگاه دور باشند.

به طور کلی هزینه‌های طلاق توافقی را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

  • هزینه 5 جلسه مشاوره اجباری زوجین که در مجموع حدود 520 هزار تومان می‌شود.
  • هزینه دادرسی که چیزی حدود 170 هزار تومان می‌باشد.
  • هزینه مشاوره ارجاع شده از جانب دادگاه که به مجتمع قضایی بستگی داشته و حدود 140 هزار تومان می‌شود.
  • هزینه ثبت طلاق در دفترخانه طلاق (محضر) که با توجه به انصاف دفتر طلاق از 800 هزار تومان به بالا می‌باشد.
  • در صورت داشتن وکیل، حق الوکاله وکیل دادگستری از سه میلیون تومان به بالاست.
  •  

نکته: برای انجام مراحل طلاق توافقی توسط وکیل دادگستری، هریک از زوجین بایستی یک وکیل جداگانه داشته باشند. با توجه به این نکته، هزینه طلاق توافقی با وجود دو وکیل (هر وکیل برای یکی از طرفین) حدودا 6 میلیون تومان و هزینه آن بدون حضور وکیل چیزی حدود یک میلیون تومان تخمین زده می‌شود

وظایف بهترین وکیل طلاق در شیراز

حدود اختیارات وکیل در وکالتنامه

ماده 35 قانون آیین دادرسی مدنی، در مورد حدود و اختیارات وکیل در وکالتنامه، می‌گوید:

 وکالت در دادگاه‌ها، تمام اختیارات راجع به امر دادرسی را شامل می‌شود، به جز چیزی که موکل نخواهد یا انجام آن خلاف شرع باشد. بر اساس این ماده، در باره حدود اختیارات وکیل در وکالتنامه، باید بگوییم، وکیل، در تمام امور راجع به امر دادرسی، اختیار کامل دارد اما، وکالت در انجام بعضی از امور دادرسی، مانند مصالحه، تعیین جاعل، ارجاع دعوا به داوری و تعیین داور و تمام موارد مندرج در ماده 35 قانون آیین دادرسی مدنی، باید در وکالتنامه، ذکر شوند.

بهترین وکیل طلاق در شیراز چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق در شیراز

به‌طورکلی وکیلی را می‌توان جزو وکلای خوب و موفق در شیراز دانست که از نظر حقوقی احساس مسئولیت بالایی داشته باشد. علاوه بر این بهترین وکیل طلاق تضمینی بایستی قبل از تشکیل پرونده، به بهترین نحو تحقیقات کافی علمی کرده و نیز مصلحت اقتصادی و اخلاقی موکل را در نظر بگیرید. وکیل طلاق موظف است مصلحت زوجین و فرزندان را در نظر گرفته و از آگاهی کاملی در مورد رویه قضایی و‌ علمی در طلاق و مهریه برخوردار باشد. اگر دو نفر که از بهترین وکلای شیراز را در نظر بگیریم، فردی شایسته‌ترین و بهترین وکیل طلاق تلقی می‌شود که این موارد را رعایت کند؛ بنابراین نمی‌توان شخص خاصی را به‌عنوان بهترین وکیل طلاق در شیراز معرفی نمود و موکل بایستی از چندین نفر مشاوره بگیرد تا بتواند بهترین و مناسب‌ترین وکیل را انتخاب کند. 

اگر شما مشکل حکم تخلیه خانه دارید حتما نگاهی به مقاله قانون جدید حکم تخلیه مستاجر 1402 را تا آخر مطالعه کنید.

بهترین وکیل مهریه در شیراز

دلایل طلاق در شیراز

 عوامل مختلفی در بین زوجین وجود دارد که در صورت توجه نکردن به آن، بزرگ و بزرگ‌تر شده و در انتها به طلاق ختم می‌شود. در شهر شیراز نیز همانند دیگر شهرهای کشور علت‌های متفاوتی هستند که از دلایل طلاق به شمار می‌روند. اختلافات خانوادگی، دخالت بیش از حد خانواده‌ها، اعتیاد زوجین، فاصله سنی زیاد بین خانم و آقا، عدم مهارت ارتباطی با همسر، ناتوانی جنسی، ناباروری زوجین، تنوع طلبی جنسی و…از دلایلی به‌حساب می‌آیند که به طلاق ختم شده است.

وکیل مهریه با وکیل طلاق در شیراز

تاثیر داشتن وکیل طلاق در شیراز

زوجینی که دچار مشکل هستند و تصمیم به جدایی با توافق دارند میتوانند با مشاوره گرفتن از یکی از وکلای حرفه ای در این زمینه مراحل طلاق خود را هر چه سریع تر پیش ببرند.

مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی عبارت است از:

جدایی در کم‌ترین زمان ممکن با حضور وکیل

  • در ضمن اجرای صیغه طلاق نیز بدون حضور زوجین و با حضور وکیل ممکن می‌باشد.
  • باتوجه به درگیری‌های معمولی نیازی به حضور داشتن زن و شوهر در دادگاه نیست و وکیل طلاق توافقی همگی مراحل را پی‌گیری خواهند کرد.
  • درصورتی که زوجین دارای وکیل باشند و قانون نیز اجازه بدهد البته در شرایط خاص، وکیل می‌تواند به جای زوجین در جلسات مشاوره شرکت کند.

مدارک مورد نیاز برای طلاق در شیراز

زوجین اصل سند ازدواج را باید تحویل دهند اگر اصل سند نبود می‌توان کپی آن را از دفترخانه ثبت ازدواج دریافت وبه وکیل ارائه دهند.

  • اصل شناسنامه زن و مرد و یا کپی آن تحویل وکیل داده شود.
  • اصل کارت ملی طرفین مورد نیاز است.
  • توافق نامه بین زوجین که بر اساس آن توافقات انجام شده بین زوجین را تایید می‌کند
  • در صورت داشتن وکیل، وکالتنامه وکیل طلاق توافقی
  • گواهی کتبی مرکز مشاوره درباره عدم امکان سازش
  • گواهی عدم امکان سازش از سوی دادگاه

شماره بهترین وکیل طلاق در شیراز

در حین مشاوره، علاوه بر اعتبار و تخصص وکیل، توجه کنید که آیا با رفتار و شیوه کار او راحتی دارید یا خیر. زیرا اینکه آیا احساس راحتی و اعتماد به وکیل را دارید یا خیر، در انتخاب وکیل بسیار حائز اهمیت است، زیرا احتمالاً ساعات زیادی را با وکیل در طول روند پرونده خود صرف خواهید کرد. معمولاً جلسات مشاوره اولیه با یک وکیل رایگان است و شما می‌توانید از این فرصت برای بحث در مورد انتخاب‌هایی که در پیش رو دارید، استفاده کنید. شما می‌توانید شماره وکیل پایه یک در شیراز را از سایت برداشته و با وی تماس بگیرید تا جلسه مشاوره اولیه را ترتیب دهید. در این جلسه، موضوعات مربوط به پرونده خود را با وکیل به اشتراک بگذارید و نظرات و راهنمایی‌های او را دریافت کنید. با استفاده از این روش، میتوانید وکیل مناسبی را برای خود انتخاب کنید که هم اعتبار داشته باشد و هم بتوانید با او در طول فرایند طلاق رابطه قوی برقرار کنید.

کلام آخر

از جمله مواردی که باعث سرعت بخشیدن به پرونده‌های طلاق می‌شود، وجود یک وکیل کاردان و متبحر در امور طلاق است. از آنجا که زوجین در چنین شرایطی منتظر تعیین و تکلیف وضعیت تأهل خود هستند، انتخاب بهترین وکیل مهریه و طلاق در شیراز علاوه بر سرعت بخشیدن به روند پرونده باعث می‌شود تا بدون حضور زوجین در جلسات دادگاه، در کمترین زمان ممکن پرونده طلاق به نتیجه برسد.

بهمن هاشمی وکیل